Premiärtolkat!

I onsdags tolkade vi efter R!! Så jäkla kul var det, och han var superduktig! Eftersom han aldrig varit draghäst så förrut, tog vi det lite försiktigt men han verkligen reagerade på ljudet eller på att dra. Tyckte kanske att det var lite konstigt med trycket på bogarna som sa "broms" när hans ägare där uppe sa "gas", men det gick superbra ändå! Perfekt skidföre var det oxå, hade mina gamla slalomskidor+ pjäxor! Riktigt roligt, och måste göras om när det blir kallare så snön går att åka på!! :D

Igår red jag ut på R och sen P i snöstormen, blev lite klättring och skritt i skog eftersom det blåste minst där. Idag kan det blir parken för Rs del, lite tömkörning för P och sen får jag se vad som händer med T. Han har inte snösluor, och nu när det ligger runt 0an i temperatur så blir det snöstyltor fortare än kvickt. Hinner jag till ridhuset vore det bra såklart, men vi får se.

Här kommer förövrigt en bättre bild på färgskillnaden på en klippt P och hur han ser ut annars!:
Häftigt eller hur? Nästan så jag gillar den gråa musblacks färgen mer än den gula. Den är lite mörkare i verkligheten, mer stålgrå men var tvungen att ha blixt på kameran :/

Kommentarer
Postat av: Kristine

Det är ju perfekt ju! 2 hästar i 1:)) Grå och fin på vintern och gul på sommaren. Perfekt!

2010-12-17 @ 20:25:17
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0