På fronten intet nytt

Red ut med mor på P idag, har var pigg och galen. Ville absolut inte trava i min takt. Stackare, sa jag, då går vi i öppnor/slutor/förvända krumelurer tills du lugnar ner dig. Sagt och gjort, 45 min senare travade han lång och låg och i bra takt. Suck. Imorgon tömkör vi igen.
R gick på pessoalonge, körde lite mer "framåt" med honom och det gick bra, slappnade av fint. Ska hålla mer koll på hans svansföring, för den visar tydligt hur pass avslappnad han är i ryggen. Den kniper lite ibland i början, men lossnar så fort han värmer upp (därför bra att värma honom utan ryttare!). I slutet gungade allt.

Annars då? Jo en bra dag på jobbet, 11 härligt timmar och nästan 1100 i dricks till oss. Bra! Nu är det inte många julbord kvar. Skönt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

hej! Jag köpte mitt pannband på bidermans i e-tuna. Är ett HG så går säkert att beställa hos alla som är återförsäljare på HG (equality line?)



:)

2010-12-19 @ 10:13:15
URL: http://orlysofie.blogg.se/
Postat av: warnmark -hästblogg -Avdentsutlottning!

Sv; Jajjemen, det har dem :). Men det är bara i butiken och jag känner inte för att åka dit. Haha

2010-12-19 @ 14:37:46
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: warnmark -hästblogg -Avdentsutlottning!

Sv; Oj, gjorde det? Det måste jag helt ha missat då fast jag läste nyhetsbrevet. Haha. För på hemsidan står det ingenting om webben, lite konstigt.

Men tack för att du sa det :)

2010-12-19 @ 21:56:07
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0