God Jul och Fortsättning!

Här har både hästar och blogg gått på sparlåga, har jobbat så mycket att varken eller har hunnits med. Julafton och juldagen inbringade mig 26 timmar totalt, nu har jag 6 timmar kvar att jobbar (börjar kl 10). Anledninge till detta är att vår chef gick och blev magsjuk på julafton varpå vi tvingade honom att vara kvar hemma, så jag och Emelie har skött julen själva, och med bravur måste jag säga! Jädrans vad bra vi är!

Men hoppas ni alla har haft en bra jul!! Mina julklappar bestod av lite sponsring på farföräldrar, bidrag till en ny tävlingskavaj + ett presentkort på en ridsportaffär (samt den obligatoriska marsipangrisen). Ganska precis det jag hade velat ha faktiskt!! Har liksom köpt det jag önskat mig under tiden detta år, och när man jobbar julhelgen så försvinner lite julkänsla. Å andra sidan har vi glada människor på jobbet, vilket alltid är trevligt!

Men imorgon ska det bli ändring! DÅ ska hästarna igång igen, mot ridhus och trimmas samt ute och konditionstränas. Ska börja galoppera på P nu oxå = spännande!

Förövrigt, hur många kommer ha en privat kock som kommer hem och lagar er nyårsmiddag? Jo - jag och mina kompisar! Har en kollega på jobbet som har en sidoverksamhet i "rent a chef", nämligen Flygande Kocken! Vi ska vara hos en gammal kompis till mig och äta första klassig mat, hehe! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0