Regn och nytt

Idag var jag en tur till Uppsala innan hästarna (P vilade och R fick gå i pessoalongen), behövde lämna ett papper på Geocentrum samt fika med Kajsa som kommit tillbaka från Kina. Men innan dess blev det en tur till Sporren där jag införskaffade de schabrak jag suktat ett tag på nu. Hade lätt haft de i de andra färgerna med, men det fanns ett mörd grått kvar (de andra var typ blodrött och mossgrönt) från LamiCell RG (utan loggor på, vill inte se ut som en reklampelare). Har ett annar LamiCell schabrak som jag är super nöjd med! Beställde även ett nytt nova-bett. Sen blev det lite Hööks på det där en underställs/funtionströja köptes för 159:- - superskön! En vit med grå detaljer. Samt två par nya sporrar med remmar, måste utöka mitt förråd lite ;) (bilder lånade från www.hooks.se)

 159:-, fynd!, 179:-, måste prova och se om de är bra
Har en liknande modell innan, men den är mer rund runtom, 89:- + remmar för 50-lappen



Kommentarer
Postat av: Ida Norlin

Jag har dem på bilderna hemma, men vill man ha en annan modell tar jag hem den :)

2010-08-17 @ 22:21:26
URL: http://inhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0