R tors + fre

I torsdags fick R en skritt tur i skogen på ca 1h för att skritta bort ev träningsverk från i onsdags.

I fredags åkte vi till Brantshammar och hoppade lite. Gjorde en övning med ett litet block mitt på en långsidan och en studs på andra, så jag i början kunde rida på stora mittvolten över dom. På varsin diagonal hade jag ett räcke (grind med två block under) och en oxer (parallell med block under så jag kunde rida åt båda hållen), de låg på ca 1m. han hoppade riktigt bra över dom, stannade ngn gång och tittade, men när jag tänkte på det efteråt så ena gången var nog inte galoppen den bästa (det kräver han när hindrena har annan karaktär), och andra gången så var jag inte tillräcklig noga med vägen tror jag. Men han hoppade dom direkt åt andra hållet sen, vilket var skönt!

R får oxå vila idag, ev tar mor ut honom med pessoalonge.

Kommentarer
Postat av: matilda

ÄLSKAR din blogg! <3

2010-08-28 @ 10:04:23
URL: http://tildasfurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0