3 km

är vad jag har sprungit 2 gånger denna vecka, idag blev det till stallet!  Eller springa, ngnstans mellan springa och jogga är det väl, brukar göra det på runt 20 min så jättefort är det inte. Å andra sidan är det inte meningen, i o m mina tidigare knäproblem så tänker jag försöka hålla mig på den här nivån ett tag. Har även hittat enn knäskydd till mitt vänsterknä som verkar funka, ett stort blått ett som helt plötsligt dök upp i vårt hus (vet faktiskt inte vart de kommer från...), ser ut som ett handbollsskydd som de brukar ha på knäna. På höger knät sitter ett mindre skydd köpt på stadium, köpt i par så jag har haft de lilla på vänster knäet när jag styrketränat.

Hur som haver, har det känts bra!! Inga onda knän, ingen ond högerljumske (de som var det största problemet sist), inget håll/ont i axel (vilket betyder håll för mig), så nu ska jag försöka köra lite 2 ggr/veckan till att börja med och sen springa längre sträckor hellre än att springa fortare :)

Nu - en kopp grönt & roibos te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0