Uppe med tuppen!

Var uppe tidigt och åkte ut till LL och red Trulle innan utsläppet där, fick akutleta fram ett tunnare täcke till honom eftersom det är över 15 grader just nu och fodrat vintertäcke känds lite varmt. Hittade bara aett bomullstäcke model tjockare, men ska ta med ett av Ps regntäcken ut imorgon som han får låna tills Lotta kommer hem och tar med hans andra ut (som jag misstänker är på impregnering...) Åkte sen ut till mina kusar och borstade P, böt täcke på honom till ett tunnare, samt gav G sin medicin.
Inte så mtk mer spännande hästdag, ska in i duchen nu eftersom jag börjar jobba kl 3 :)

Imorgon däremot är det dressyrträning (ÄNTLIGEN) med P och även Trulle, sedan hoppning för Annica med P på ons och så hänger jag på när Annica hoppar sina egna på tors fm, förusatt att det inte är Roffe på tors för då tar jag båda då!

Ska så snart jag hinner skriva ihop ett inlägg om en lite trevlig överraskning som kommer att ske snart! Ser fram emot det mkt, och hoppas att allt kommer funka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0