Ery-Max!

Jajemen, penicillin var det här, Ery-max, ngt som funkar iaf - hade det sist jag hade halsfluss :/ Känns mkt bättre nu, kanske lite feber fortfarande men känner mig inte lika yr längre. Yrheten kan ju bero på att min matintag de senaste dagarna har bestått av lite glass och massa massa vatten med citronsmak varierat med vatten med Resorb i. Näring kanske vore på sin plats, har klämt i mig spenatsoppa nu så nu känns det bättre. Å andra sidan blir jag hungrig direkt.

Ska tävla på sön ändå, men Lotta skulle fixa honom idag så jag behövde inte åka ut dit. Ska ut till P i em, funderar på att longera honom lite så han får bocka av sig igen ;) Han är så gos min pålle! Tror han såg att jag var sjuk, för han var super kelig igår, ville gosa in mulen överallt och la upp huvudet på min axel (vilket han brukar göra på pappas på tävlingar), samt la ner huvudet i mitt knä när jag satte mig ner på huk :)

Hehe, träffade på en gammal stallkompis och hennes mor på Löwet igår, det är visst fler som har halsfluss - men vad är oddsen? ;)

Nä, nu ska jag nog hämta lite glass ;) Kanske äta den ute med en god bok, det är ju så underbart vacket väder ute nu! :D Har ni tur blir det enn "visste ni att.." inlägg ikväll, alla andra kör ju med det så jag kan ju försöka jag med...

Kommentarer
Postat av: Mina

Sv: Haha, tack så mycket :D Blev det något påskägg till dina pållar nu då? :D

2010-04-03 @ 19:29:39
URL: http://femgangare.blogg.se/
Postat av: Mina

Sv: Gottgott :D Jättefina bilder du har i headern :) Äger du alla de hästarna? :)

2010-04-03 @ 22:58:36
URL: http://femgangare.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Samma här, har inte vart så förtjust i ridstövlar till vardags! Dom brukar dessutom va rätt fula, inte alls lika snygga som RIKTIGA ridstövlar ;P Haha jo vad som helst kan ju bli modernt verkar det som..

2010-04-04 @ 13:17:50
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0