Vars tog regnet vägen?

Tror jag lyckades pricka en regnfri eftermiddag att rida ut på idag - härligt! Skrittade asfaltsrundan med mor, bra inför imorgon tror jag, han har gått en del nu men lite skritt mår de aldrig dåligt av! Igår reda jag barbacka på banan, gick mkt bra :) han har sjukt härligt att trava på barbacka och galoppen är det inget fel på heller så länge man slappnar av i höftern (vilket är sjukt svårt!). Imorgon väntar en lite enklare dressyrträning! Första gången i ridhus sen mitten av april, ska bli skoj.. hoppas han tycket det är kul - och undrar om han känner igen sig på Lilla Lundby?! Det gjorde ju G när hon besöker där :)

 

Får se när jag ska hinna träna i veckan, kanske går ut och löper lite imorgon... jobbar ons, tors kväll, sedan är det ju galej fre och lör kväll... sön blir till återhämtning, hehe ;)

 

Nu ska jag fortsätta på EM1 rapporten, HBV-modellen..

 

OAH /Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0