Inlupparna från helvetet

Sitter här med 3 inluppar som ska vara klara tills på fre. suck. var tom tvungen att står över dagens hoppträning för det här, hade ALDRIG hunnit annars. suck. Fast känner jag den träningen rätt är man lyckligt om en egna framridning är klar vid det här laget och man börjar lektionen. VARFÖR är det så svårt att hålla tiden? Kom igen nu - nu blir det en saker som stör mig lista!:


- personer som tycker att alla andra ska acceptera att de har andra saker för sig och därför har rätt att bli sena till träning --> alla andra blir sena eftersom person i fråga kommer sen till ridhuset och man måste vänta på att person skrittar fram i 20 min (VILKET KUNDE HA GJORTS UTOMHUS!!!!).

- personer som börjar VARJE mening med "Ja, men jag tycker/anser/känner...."

-personer som har svårt att hålla tider och alltid är sena

 

såja, nu har ajg avreagerat mig lite. behövdes.

 

på fre blir det öl, nationsrunda here I come! min första riktigt faktiskt, dåligt må jag säga, rumpa än (översätt till engelska...)

adjö folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0