Dagens

Dagens träning:
20 min på löpbandet - kände lite i knäna, dags att cykla igen tror jag...
15x3 i rygglyft med 5 kg vikten hållandes framför mig
12x3 a 20 kg i "benspark", ett ben i taget
12x3 a 20 kg i benböj med skivstång på ställning, hade en stepup bräda som jag stod på (en gång även balansplattan) lite annan knäböjs träning än vad jag är van vid, men det behövdes! Tar lätt i med höftböjaren här och det ben som jag inte "knäböjer" med, vilket det här hjälpte mot
12x3 benböj a 40 kg första gången, 45 de andra två, hade även här i skivstången i ställningen och inte i maskinen, måste variera lite
15x3 a 25 kg magpress (situps typ) - har svårt med vanliga situps, tar även här lätt i för mkt med höftböjaren iställer för magmusklerna... där av maskine, alternativt "benlyft" från marken.
15x3 a 10 kg i triceps
12x3 a 21 kg i "armpress"
10x3 a 5 kg i min absolut sämsta kroppsdel -axlar!

Pommac fick konditionsträna (i trav) i helgen samt blev tömkörd i måndags (då fick jag konditionsträna...) han är sjukt fin!!! trampar faktiskt ett par steg i bägge varven nu - inte så dåligt för en halvfet halvblodsvalack under igångsättning utan muskler ;) Gulls har gått på pessoalongen hela helgen, bra för hennes stela muskler nu när det är kallt.

själv trislkas jag med myggbett, ömma knän samt 3 inluppar. suck. imorgon är det ev hoppträning med pondus, om jag hinner förstås med tanke på skolan...

Var och jobba idag förövrigt, mkt trevligt, goda (!!!) efterätter samt lite mysigt när Manfred brummar runt inne i disken och sjunger med till radion. Han tillhör de få som faktiskt kan sjunga. Jag sjunger hellre än bra.

God natt folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0