Work outs

Sista jag tränade blev det likt som vanlig

började med 3 km på löpbandet
rygglyften, 3x15 med 5 k
100 situps
axel press 3x12 med 21 kg
bröst press 3x12 med 21 kg
axelpush 3x12 med 7,5 kg
axeplpushes uppåt 3x12 med 7,5 kg
bensparkar 3x12 med 20 kg
benböj 3x15 med 50 kg
utfall på balansplatta 3x12 med 14 kg stång på ryggen

Har skrittat lite på pållen oxå, pigg och glad och idag var vi i brantshammars ridhus och red, han kändes mkt fin, pigg och glad :) tog det lite piano, men gjorde en del lite jobbigare övningar ngn gång bara för att testa, vilket gick bra. han reagerade mkt positivt på två vändor i förvänd galopp, jobbigare i förvänd vä då hantyckte att byten i varje var en kul grej ;)

var och köpte julklapp till moi idag, nya ridstövlar jajemen! Pioneer heter dom, toksnygga och sköna!! P fick en ny martingal, en BiB (med "hel platta" fram och inte bara två snören).

nu ska ja åka och gymma igen, så fort mina tår har tinat! Gah!


Kommentarer
Postat av: Therese

SV: Tack för tipset. Sa till vet att jag ev kommer behöva tömköra men fick inte kräva något men de är lättare sagt än gjort. Önskar jag hade en häst man fick jaga med pisk :P

2009-12-22 @ 14:57:46
URL: http://hobbyryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0