Julbord i stora lass!

jobbar julbord nu, varje kväll hela vecka ut, kaching i januari säger jag bara!

var och gymmade igår, gick bra men tog det lite lugnt. nya knäskydden funkade perfekt var vääldigt varma dock.. men gav bra stöd och så! hade önskat lite mer ventilation, men det funkar.
körde följande:
uppvärmning

löpbandet 20 min, dryga 3 km

gym

rygg lyft 3 x 15 med 5 kg vikt
utfall med 10 kg vikt i famnen + vridning i överkropp, 3x 10
bensparkar 3 x 12 med 20 kg på varje ben (alltså 3 x 12 på varje ben)
bröstpress och axel press 3 x 12 av varje med 14 kg
bröstpushes 3 x 12 med 5 kg
djupa benböj (över 90 graders vinkel i knäna) med skivstång i ställning, 2 x 12 med 20 kg och 1 x 12 med 30 kg. gick nästan ända ner till marken (försökte iaf...)
"vanliga" benböj i maskinen, 2 x 45 och 1 x 40 kg
100 situps

var även ute och konditrions tränade P lite samma dag, körde 2 intervaller, 3 min galopp och 1½ min vila x 2 efter uppvärmining. Hade hoppträning på kvällen oxå, med Pondus, hoppade en 90 bana helt klart godkänd, klantade mig lite men rättade till det på linjen efter. Gjorde en omhoppning på 1m, vilket var mkt bra för att vara han.

Idag fick P skritta ut golfbane rundan innan han gick ut, och imorgon blir det galopp igen om vägen tillåter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0