hrmmm

sry för dålig update, jobbat som en tok har äckligt mkt att göra.

han iaf med att träna lite i, äumm.. söndags tror jag det var, efter jobbet:

3 km på löpbandet, dryga 18 min. körde på nivå 10 och det kändes hur bra som helst. Tjejmilen, hoe yes!
djupa benböj med 20 kg, 3x12
benpress med 70 kg, 3x12
axelpushes med 7,5 kg, 3x12
axel press med 17,5 kg, 3x12
bröst press med 17,5 kg, 3x12
bensparkar med maskinen där båda benen är samtidigt, 42 kg 3x12
100 situps
rygglyft med 5 kg vikt, 3x15

red G för anna idag, eftersom P är svullen i sin kota fortfarande, den har gått ner nu så det verkar gå åt rätt håll iaf.. tror han har slagit på sig eller ngt... Imorgon ska jag med lotta till ATG med trulle (det måste vara lymfangit i hans bakben.... annars är det knas med stort K).

Konstigt stämning nu. Man blir fort börtglömd. Skulle gärna komma tillbaka om man hade råd att ha sina hästar där nu ... synd att hagarna är så dåligt och hagtiderna med, iaf sommartid då de gärna vill vara ute. Men nu är det som det är, har inte råd att åka mellan 5-13 mil om dagen och betala 10000 i månaden + extra foder som kostar 6,15 kr/kg som båda hästarna äter. Har inte tid med det heller. Suck. Och människor med sämre sympati och okänslighet kan man ibland leta efter. Vi klickar inte. Vi har nog inte klickat sen hon sa till mig "Jaha Åsa, men om du inte tänker lägga ner den tid jag tycker behövs så kan vi skita i din träning!" MEN FÖRLÅT MIG DÅ!!! FÖRLÅT att jag har ett LIV och skaffar mig en UTBILDNING och inte hinner rida min häst 2 ggr/dag och göra si och så. Allt du säger är inte rätt. fatta det. Du kan ha fel. Inse. Men de gör ni aldrig, så det är väl lika bra. Jag vill ha ett eget stall, där mor, jag och far kan sköta oss själva. På vårt sätt, utan att ngn klagar så fort man gör ngt "fel". Suck.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ang sista stycket: I know that feeling! ;) Är ganska skönt att inte känna ångest över att åka till stallet, att inte behöva hoppas på att man ska slippa träffa på vissa människor :)

2010-03-08 @ 22:11:23
URL: http://hannashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0